Yamaha D'elight Yakıt Tüketim Bilgileri

3 Kasım 2014 Pazartesi

Yamaha Tricity Test Sürüşü

Bugün D'elight'ımın gevşeyen bir vidasını sıkıştırmaları ve merak ettiğim bir konuda bilgi edinmek için Yamaha Servisi'ne gittim. Her zamanki gibi güler yüz ile karşılandım ve işlemlerim çabucak bitirildi.

Hazır Yamaha'ya gelmişken diğer modeller ile ilgilenmeye başladım. Bu sırada Tricity'yi test edebileceğimi öğrendim. Elbette bu fırsatı kaçırmadım. Hemen kaskımı takıp kısa bir tur için yola koyuldum.


Tricity'nin çok rahat, keyifli bir sürüşü var. Hızlanması oldukça güzel. Öndeki 220 mm ve arkadaki 230 mm çapındaki disk frenlerin yanında "Birleşik Frenleme Sistemi"ne sahip olması nedeniyle frenler sürücüsüne kesin bir güven hissi yaşatıyor. Motor sesi oldukça az. Birbirinden bağımsız ön tekerlekler sayesinde, dönüşler eşi benzeri olmayan bir tat yaşatıyor. Yüksek oturma pozisyonu çok iyi bir görüş açısı sunuyor. Dijital göstergeleri ihtiyaç duyabileceğiniz tüm bilgileri sunuyor. Tricity'nin ağırlığının, yakıt deposu doluyken 152 kg olduğu düşünülecek olursa, dikkat çekici derecede hafif bir scooter. Bu da rahat bir kullanım ve yakıt ekonomisi sağlıyor


Yamaha'ya yolunuz düştüğünde sizin de Tricity'yi test etmenizi öneririm. Test sürüşünden dönmek istemeyeceğinizi düşünüyorum.  :))

6 yorum:

  1. Ben Tricity test ettim. Çok iyi frenlemesi, stabil yol tutuşu, kaldırımlara kaymadan çıkabilmesi, yoldaki bozuklukları (özellikle) ön süspansiyonda hissettirmemesi gibi olumlu yönleri var. Almamak için kendimi tutmaya çalışıyorum.
    D'elight'tım dan da vazgeçemiyorum. Ne yapsam bilmiyorum?

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Ali, kararsızlığını anlıyorum. Benim için de D'elight vazgeçilmez! Bunun bir çok nedeni var. Bunlardan biri de yoğun şehir trafiğinde "Solucan" gibi her yerden geçebilmesi :)) Ama bir tane de Tricity'im olsa fena olmazdı. Aslına bakarsan gönlüm her bir modelden istiyor :))) Arsızlık bu olsa gerek!

      Sil
  2. B sinifi ehliyet konusunda emin misiniz? Emniyetin sayfasındaki aciklamalar 3tekerli araçlar için yetersiz geliyor. Kafamda soru işaretleri var.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Şenol, aldığım bilgi o yönde idi. Ama; Bana bu bilgiyi aktaranın ne kadar doğru bilgiye sahip olduğundan emin değilim. Sen bu konuda net ve doğru bilgi edinirsen, lütfen bildir. Mesajımı güncelleyeyim ki merak edenlerin doğru bilgi edinmesine katkı sağlayalım.

      Sil
  3. B sinifi ehliyetle kullanim avrupada gecerli. Ulkemizde maglesef a2 isteniyor.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Koray, bu değerli bilgi için teşekkürler. Blog içeriğini hemen düzeltiyorum.

      Sil