Yamaha D'elight Yakıt Tüketim Bilgileri

20 Temmuz 2022 Çarşamba

3. Aküyü Taktım

Lokumun orijinal YUASA aküsünü 5 yıl, 17513 km. kullandıktan sonra 06 Mart 2019 tarihinde, VLM akü ile değiştirmiştim.



Bunun da üzerinden 3 yıl, 4 ay geçmiş ve 8416 km. kullanmışım. Sıcak yaz ayları yaşanıyor olmasına rağmen (genelde aküler soğuk havalarda kendini bırakır) bizim VLM akü aniden aramızdan ayrılmak istediğine karar verdi :) Mecburen kendisi ile vedalaştık.

 

 

Zor bulunduğu için Yamaha Servise sipariş vererek orijinal aküsü olan YUASA aküyü önceden tedarik etmiştim. VLM ile ani ayrılığımız ile Lokumun 3. aküsü olarak, yedekte (şarj ve bakım cihazına bağlı olarak) bekleyen YUASA aküyü taktım.

 

 

Bugün günlerden 20.07.2022 ve Lokum 25929 kilometrede. Bakalım 3. aküyü kaç sene, kaç kilometre kullanacağım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder