Yamaha D'elight Yakıt Tüketim Bilgileri

26 Aralık 2014 Cuma

Aksiyon Kamerası

İnternet üzerinden indirimli olarak, Codegen Falcon XMAN HD20 Aksiyon Kamerası aldım. 720p çözünürlükte çekimler yapabiliyor. Hem otomobilde hem de D’elight’a kullandım. Otomobilde yaptığım çekimlerden mükemmel sonuçlar aldım. D’elight da ise bağlantı için doğru düzgün bir yer bulamadığımdan, dikiz aynası koluna bağlamak zorunda kaldım. Ayna kolunun oldukça ince ve eğimli oluşu nedeni ile kamerayı yeterince sabitleyemedim. Bunun sonucu olarak da çekimler titrek oldu. Sorunu çözmek için kamerayı kaskıma çift taraflı bant ile tutturmayı düşünsem de henüz hayata geçirmedim.


Ürün oldukça küçük ve hafif. Bu ölçekte bir kamera için tatminkar çekimler yapıyor. Ürünün bir diğer iyi tarafı da kutu içeriğinde çok sayıda bağlantı aparatı ile su geçirmez gövde bulunuyor olması.


 Bu tip bir ürün almayı düşünenlerin ilgisini çekebileceğini düşünüyorum.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder