Yamaha D'elight Yakıt Tüketim Bilgileri

30 Kasım 2014 Pazar

Yamaha D'elight'ın Taşınmasında Dikkat Edilmesi Gerekenler

Sıcak yaz günlerine epeyce bir zaman var. Ama önümüzdeki yaz günlerini D'elightsız geçirmeye hiç niyetim yok. O nedenle hazırlıklara şimdiden başladım. Yazlığa giderken arabamızın arkasında bir römork olacağına kesin gözü ile bakıyorum. Hâl böyle olunca da D'elight'ın taşınması sırasında dikkat edilmesi gerekenler, benim için ayrı bir önem kazanıyor.


Bakalım neymiş taşıma sırasında dikkat edilmesi gerekenler;
  • Bir başka araçla motosikleti taşımadan önce aşağıdaki talimatlara uyduğunuzdan emin olun.
  • Motosikletteki sabitlenmemiş tüm nesneleri çıkarın.
  • Çekici veya taşıyıcı üzerinde ön tekerleği düz ileri bakacak şekilde tutun ve lastiği bir oluk içine yerleştirerek gidonun dönmemesini sağlayın.
  • Motosikletin şasi veya üst yapı gibi sabit parçalarına (kauçuk elcik kısımları, sinyal lambaları veya kırılabilecek parçalar hariç) bağlanan halatlarla veya uygun kuşaklarla motosikleti sabitleyin.
  • Kuşakların geçeceği kısımları dikkatle gözleyin; kuşaklar, taşıma sırasında boyalı yüzeylere sürtünmemelidir.
  • Süspansiyon, kuşaklar aracılığıyla bir miktar sıkıştırılmış olmalıdır, aksi takdirde taşıma sırasında motosiklet zıplayabilir.
Gözüme kestirdiğim römork iki motosiklet taşıyabiliyor. Kahverengi D'elight'ımızın yanına bir tane de beyaz D'elight alırsam eksiği tamamlamış olacağım. Böylece önümüzdeki yaz aylarında keyfimiz, kaymaklı ekmek kadayıdı tadında olacak.

2 yorum:

  1. Çok güzel fakat iki delight alacak olsam kahverenginin yanına siyah alırdım daha siz dururdu beyaz çiğ renk sanki biraz... bu ara da bende 2 motor kullanıyorum BMW r 25 var yârim asırlık birde delight diğer motor delightın neredeyse 2 katı yaktığı için delight daha çok tercihimdir.. ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de benzer durumdayız. D'elight evin en sevileni :)

      Sil