Yamaha D'elight Yakıt Tüketim Bilgileri

8 Ağustos 2020 Cumartesi

Yamaha D'elight 22 Bin Periyodik ve Amortisör Bakımı

Aldığım günden bugüne Lokumun periyodik bakım aralıklarına dikkat ederek, zamanında yaptırmaya özen gösteriyorum. Evde en sevilen taşıt olduğundan sıklıkla Lokumu kullanıyoruz. Hal böyle olunca da kilometre artıyor, bakım zamanı çabucak geliveriyor. Yine kendisi ile gezdik, dolaştık, işleri onunla, trafik, park derdi olmadan pratik ve hızlı bir şekilde hallettik. Sonuç; Yine periyodik bakım zamanı geldi çatı. Pandemi kuralları gereği önceden randevu alarak, Lokumu 22.000 km bakımı için Yamaha Baydar’a götürdüm. Bu bakımda standart bakım işlemlerinin dışında, ön tekerlek rulmanlarının kontrolünü ve ön amortisörlerin yağ değişimlerini yaptırdım.


Bir süredir ön amortisörlerin aşırı derece yumuşadığının farkındaydım. Facebook Grubumuzda amortisör yağını değiştiren üyelerin olumlu paylaşımları, bu konuda karar vermemde etkili oldu. Her birine deneyimlerini paylaştıkları için teşekkür ederim.

Bakım sonrası hissedilir bir fark olduğunu belirtmeliyim. Lokumun sürüş hissiyatı olumlu yönde 3-5 gömlek üste çıktı.

Her makina gibi Lokum da ilgiyi, bakımı, temizliği seviyor. Silkelenip kendine geliyor. Sesi, çekişi, sürüşü değişiyor. Sizlere de Lokumlarınıza iyi bakmanızı öneririm. İnanın bu efsane motor her ilgiyi hak ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder